• Hovedpartnere

Årsmøte 2019

Det innkalles herved til årsmøte i Grüner ishockey 25.03.2019 klokken 19:00

Årsmøtet avholdes på klubbrommet i Grünerhallen mandag 25/3-19

Saker som ønskes tatt opp på årsmøtet må sendes styret senest 11/3-19.

Sakene kan sendes til: [email protected]

Fullstendig sakliste med alle sakspapirer fåes ved henvendelse til [email protected]

Sakliste:

Godkjenne de stemmeberettigede. Godkjenne innkallingen, sakliste og forretningsorden. Velge dirigent(er), referent(er) samt 2 medlemmer til å underskrive protokollen. Behandle idrettslagets årsmelding, herunder eventuelle gruppeårsmeldinger. Behandle idrettslagets regnskap i revidert stand. Behandle forslag og saker. Fastsette medlemskontingent. Vedta idrettslagets budsjett Behandle idrettslagets organisasjonsplan. Valg. 6 Generelle regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett m.v. (1) For å ha stemmerett og være valgbar må man være fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned og ha oppfylt medlemsforpliktelsene. Ingen kan møte eller avgi stemme ved fullmakt.

(2) En arbeidstaker i et idrettslag har ikke stemmerett på idrettslagets ordinære eller ekstraordinære årsmøte. Dette gjelder ikke for spiller/utøver med kontrakt og medlemskap i laget.

(3) En person kan ikke samtidig inneha mer enn ett av følgende verv i idrettslaget: medlem av styre, valgkomité, kontrollkomité, lovutvalg, revisor.

(4) En person kan ikke ha tillitsverv knyttet til samme idrett i flere idrettslag som deltar i samme konkurranse.

(5) Engasjert revisor har talerett på ordinært og ekstraordinært årsmøte i saker som ligger innenfor sitt arbeidsområde.

(6) Representant fra overordnet organisasjonsledd har talerett på ordinært og ekstraordinært årsmøte i idrettslaget.

(7) Med forslagsrett menes retten for medlem til å fremme forslag til idrettslagets årsmøte og til å fremme forslag under årsmøtet.

Trond-Erik Larsen

Daglig leder